Projectleider Vastgoedbeheer
regio Midden en West Nederland

Ben jij die servicegerichte projectleider die het overzicht kan bewaren en het gaaf vindt om onze klanten te ontzorgen en aan klantrelaties te werken?

 

Waarom zijn we op zoek naar jou?

WELKOM IN ONS TEAM!

We zoeken enthousiaste collega’s die goed binnen ons team passen. Daarom vertellen we iets over onszelf en misschien pas jij daar uitstekend bij. Dan horen we graag meer over jou. Ben je een starter? Aarzel niet en reageer, hierin kunnen we diverse mogelijkheden bieden.

Bij AKOR is het normaal dat we elkaar helpen, we gaan collegiaal met elkaar om. We letten op elkaar en we kennen elkaar. Je gaat niet op in de massa, en je krijgt kansen om te groeien en verantwoordelijkheid te nemen. Daar houden we van. Ons bedrijf is financieel stabiel, professioneel, en we hebben veilige & goede arbeidsomstandigheden.

  • een fulltime functie met volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • je maakt deel uit van een open, collegiaal en hecht team
  • je wordt opgenomen in een cultuur van collegiale, nuchtere en bevlogen mensen
  • je gaat werken in een bedrijf dat zich continu wil verbeteren
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (leaseauto, laptop, telefoon) conform de CAO Bouw & Infra

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Jolande Voortman (recruiter) op 0548 – 515 615 of app naar 06 – 207 12 107. Wil je solliciteren? Stuur je sollicitatie naar vacature@akor.nl.

AKOR Vastgoedbeheer opereert zelfstandig binnen AKOR Groep en ontzorgt de klant volledig in dagelijks terugkerend onderhoud. Maar ook voor acuut of planmatig onderhoud is de klant bij AKOR Vastgoedbeheer aan het juiste adres. Of het nu gaat om de schil of de inhoud van een gebouw, een haperende airco of een compleet nieuwe pui. AKOR Vastgoedbeheer lost het op.

Met jouw ervaring deins je niet terug voor snel opvolgende servicevragen. Je neemt de verantwoordelijkheid om projecten in jouw werkgebied samen met je team soepel te laten verlopen. De ene keer werk je voor een pandeigenaar, de andere keer voor beleggers, huurders en bewoners. In eerste instantie ontzorg je de klant bij acute vraagstukken. Daarnaast lever je een meerwaarde door actief mee te denken met de klant en een stap extra te zetten om zo voor de klant tot de meest efficiënte oplossing te komen.

Je weet het overzicht te bewaren en schakelt makkelijk. Je stelt planningen en budgetten op en bewaakt deze. Je bent een sturende en coachende kracht en je enthousiasmeert jouw collega’s. Bovendien weet je ook de rust te bewaren.

Kortom, je bent van A tot Z betrokken bij de projecten en jouw team.

Om een aanvulling te zijn binnen AKOR Vastgoedbeheer beschik je over meerdere jaren werkervaring in een soortgelijke functie

  • HBO werk/ denkniveau
  • Je bent technisch goed onderlegd
  • Je bent in staat een klantvraag te vertalen naar een gedegen advies/onderhoudsplan
  • Je bent een enthousiasteling die het team goed kan aansturen
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel woord als geschrift
  • Je denkt actief mee binnen je team en bent in staat om je kennis te delen
Ja, ik wil graag bij AKOR werken!

Ons verhaal

Je ziet het, in korte tijd is er veel gebeurd. Daarom zoeken we jou!

Ontmoet een aantal van je toekomstige collega’s

Gert-Jan Voortman
Gert-Jan VoortmanCalculator
Vanuit de calculatie-afdeling in Rijssen heb ik veel overleg met onze collega in Pijnacker. Samen brainstormen en elkaar helpen zit in ons AKOR-DNA!
Wouter Simons
Wouter SimonsVestigingsleider
Vanuit AKOR Pijnacker werken we samen aan mooie projecten door heel Nederland. Dat zorgt voor mooie afwisseling in je werk!

“Werken in een jong, dynamisch en groeiend team voor mooie opdrachtgevers door heel Nederland én zelfs daar buiten. Bekijk onze vacatures en word onderdeel van het team!”

Voor welke  opdrachtgevers werk je?

Enthousiast?

Ja, ik kom graag bij Akor werken!